måndag, maj 31, 2010

Vad har hänt med bloggen?

Ja, det kan man ju verkligen undra, det är ingen som är inne här och skriver nu för tiden!

Har det inte hänt något i mitt liv? Eller är jag inte längre så arg på världen? Jo, jo så klart att inget förändrats jag har bara lite mindre tid!

Men fortfarande är vår värld en sjuk plats med många idioter och jag är fortfarande lika upprörd, men jag har andra kanaler att tömma ut i!


Bara idag, Israels agerande mot hjälpskeppen till Gaza! Fattar inte hur världen bara kan fortsätta gulla med Israel trots deras förtryck mot Palestina!

Föräldraförsäkringen, varför är det inte redan delat mellan föräldrarna? Varför har inte pappan lika rätt till lika mycket tid med sina barn? Jag hoppas att det är något som den nya regeringen kommer driva i genom när de tar makten i september!

Och så önskar jag mig Ohly som statsminister, då hade kanske i alla fall Sverige blivit en bra plats för alla.

Ha en bra vecka kära läsare!
Camilla

Inga kommentarer: