fredag, oktober 24, 2008

Hur livet leker!

Min son älskar verkligen sitt dagis, idag erbjöd jag honom att ha en hemmadag med mamma, men nja han ville nog hellre leka med barnen!

Så här är jag nu, hemma själv vilket betyder att jag borde städ och plugga. Vilket jag självklart inte gör utan sitter framför datorn, dricker kaffe och surfar på Tradera & Familjeliv. Livet är bra gott!

Melker har kryssat i leksakstidningen allt han önskar sig av tomten. det blev dockor, dockvagn, sjal att bära dockan i, prinsessa med tillhörande slott & bil... Allt rosa ville han ha. Och så får det bli. Ja han får ju inte allt han önskar sig så klart, hetsa nu inte upp er över att jag skämmer bort mitt barn och curlar honom till en icke självständig individ!

Livet som gift då, hur är det? Oh, jag är så lycklig, svävar på små rosa moln och ser rosa elefanter som rider på en regnbåge. Eller vänta nu det var kanske LSD-trippen!? Hm!

Nu ska jag dra igång städningen, men jag sparar tvätten till dig älskling som du ville ta hand om. Högarna fyller upp bänken i tvättstugan så mycket nu att man inte ens kan ana att där är ett förster!

Ha en skön fredag och för bövelen lyssna på "Ring P1" vardagar 9.30.

Inga kommentarer: