torsdag, oktober 02, 2008

Nu börjar paniken komma krypandes...

Oh herregud, jag gifter mig om 2 dagar! Nu börjar det bli allvar.

Checklista:
Maten - ok
Dricka -ok
Servisen - Lasse, ok
Tårta - Sofie, ok
Stolar - Tack alla, ok
Snittar till vigseln - mamma, ok
Bord - Peter, ok
Tömma storarummet från möbler - Johan & Lasse, ok

Min nya frilla är också klar, ska bara få till det på lördag. Stina var beredd!

Ja, jag tror att jag har kontroll, ska fixa piano till min underbara vän Claes som ska spela på vigseln. Han kommer säkert även rocka loss under kvällen då många av gästerna är musiker på olika nivåer, inkluderar Johan i den skaran!

På vår stora dag kommer vår lille älskade unge att vara närvarande, tyvärr kommer vissa viktiga människor inte att vara det. Johans mamma kommer saknas extra mycket denna dag och även min mormor. Men de sitter på sina moln och tittar på oss och är lyckliga och vi bär med oss dem i våra hjärtan.

Johans mamma kommer att finnas med oss på lite olika sätt, jag ska bära hennes pärlhalsband och hennes favoritmusik kommer så klart att spelas!

Nu ska jag dricka upp mitt vin & längta och oroa mig om vart annat inför lördag!

Puss



1 kommentar: