onsdag, oktober 01, 2008

Snacka om aktiv bloggare!

Jag fattar om ni inte hinner att läsa alla mina inlägg, då jag är så sjukt aktiv här!

Idag är det 3 dagar kvar till bröllopet, shit! Jag insåg nog inte hur mycket det var att göra, när vi bestämde oss för akutbröllop. Ja, ja nu är vi snart framme i alla fall och allt verkar klaffa. Tro det eller ej!

Lille skrutt är sjuker idag, snor, snor, snor i stora lass har vi här hemma. och känner man efter riktigt, riktigt noga så kan man ana lite feber. Rätt mycket vilja ska till, men han når nog upp mot de 38° som är allmänt accepterat som feber.

På tal om snuttungen så är han ju, som tidigare nämt, galet sport intresserad och golf är sporten som gäller. Han säger att han ska bli "Tiger Ost" och jag lovar att det låter precis så roligt, gulligt och underbart som det verkar!

Jag är så bebissugen nu, vill ha en ungebunge till. Helt galet eftersom jag har världens snällaste och ödmjukaste son och hur troligt är det att man får en till sån? Inte mycket, va?
Idag till exempel var han med hos frisören och inte ett ljud om att det var tråkigt eller att han gnällde en gång. Han är alldeles för mild mot sin mamma, fick han ingen introduktionskurs i hur man driver mamma till vansinne när han föddes? Han kanske tar igen det som tonåring!

Ja, ja nu ska jag dricka kaffe som den tant jag är!

Inga kommentarer: