tisdag, december 02, 2008

Första ultraljudet!

I morgon är det dags att se bebisen för första gången! Vi ska på UL i morgon och det ska bli så skönt att få se i alla fall ett litet, litet hjärta. Då kanske lite av min oro kan släppa.

Idag gick jag in i vecka 7, så 5 veckor till som är extra krisiga. Men, men vecka 7 och fortfarande gravid är ju bra. Jag mår illa som tusan och precis som med Melker är jag som sämst eftermiddagar och kvällar. Min kropp har inte fattat det med "morning sickness"!!

Skolan: Tentan gick nog bra och den nya kursen började dagen efter. Och nu, snart en vecka senare, är allt lika oklart som dag 1. Vår lärare är virrigare än någon annan, föreläsningarna hänger inte ihop och hon hinner inte med någon av de lagar hon bestämt sig för. Så för att klara denna tentan måste jag nog läsa en massa själv! Mycket jobbigt!

Nu blir det handbolls EM & lussebullar med familjen!

Puss & kram


1 kommentar:

Anonym sa...

Åh vad härligt att allt såg bra ut!! Håller alla tummar och tår för er! Kram Petra