tisdag, november 25, 2008

När kommer bebisen?

Jag ar ju helt glömt att skriva när skrutten är beräknad till! I alla fall är den beräknad att komma den 27 juli 2009.

Så som ni förstår är den ju knappt "natta-gammal"! Idag gick jag in i vecka 6, bara 34 veckor kvar! hi hi. Illamåendet börjar smyga sig på så nätt, mår som sämst på kvällarna och min ork är slut runt fem!

I morgon ska jag försöka få tag i Lund och få beställt tid för ultraljud och att detta förhoppningsvis går att fixa innan jul. Hade varit skönt att få en liten, liten signal om att allt står rätt till. Så hoppas att de har tid.

Har juridiktenta nummer två på torsdag, känns inte så bra! Orkar inte plugga, så det är bara att försöka koncentrera sig och tvinga fram det jag kan så ska det väl gå vägen!

Gissa hur trött jag är på att bära omkring på den här boken!

Nej, nu ska vi dricka te och kolla på Arn 2, heter säker något flaschigt som jag inte kommer ihåg!


Puss & Kram



1 kommentar:

Anonym sa...

Nu när du är gravid och trött är det väl inte mer rätt än att Johan LÄSER böckerna för dig!!! Kram Petra