söndag, februari 15, 2009

Nu mår jag äntligen bra!

Nu har illamåendet äntligen släppt helt och jag mår bra. Jag kan lova att Johan är lycklig nu!

Melker är också lycklig, kanske inte så mycket för att hans mamma mår bättre som för de tre flyttlådor med leksaker han fick ärva av sina kusiner.

Veckan som kommer ska spenderas med att skriva en hemtenta i politisk organisation och ledning, vi får väl se hur det går. Jag fick VG på sista tentan i juridiken, det var mycket trevligt och jag ser gärna fler sådana resultat.

Min bästis Tessan, som ska ha bebis 2 veckor före oss, har en liten flicka i magen. Kul för henne! På måndag ska våra andra vänner, som ska ha barn också i juli, på ultraljud och få veta könet på sin bebis. Om det också är en flicka så blir jag tokig! Jag vill också ha en flicka, en liten Astril enligt Melker, vi andra kommer kalla henne Astrid.
Vi ska på ultraljud den 24/2 och då får vi ju veta könet, oj vad vi längtar!

På lördag kommer svärisarna, ska bli trevligt då vi ses allt för sällan. Och har Melker tur så kommer även hans hjälte, Johans bror, också med upp en runda.

Puss och kram på er alla.

Inga kommentarer: