onsdag, februari 04, 2009

Influensan!

Som jag skrev i förra inlägget så har jag varit superförkyld och på den åttonde dagen fick jag influensan! Johan blev sjuk dagen innan och sen intog den min kropp. Och fy vad sjuk man blir av influensan, har ine haft det på några år och hade hunnit glömma.

Lille Melker är min hjälte! Han har gått här hemma med två sjuka föräldrar och varit så duktig. Han har hittat på saker att göra och nöjt sig med taskig halvfabrikats mat. Melker har gott igenom alla kökslådorna och flyttat ut hela sitt rum i storarummet, matta och allt!

Det är med feberfrossa & febersvettningar vi vinkar till er alla från sjuksängen/soffan!



Ett fotbollsmål kan ha många användningsområden!


Melker imiterar Jason Mraz!

Puss & kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Krya på er hela familjen!!! Kram Sara & Albin