torsdag, januari 14, 2010

2010 ska bli mitt år...

Det ska det bli och ett spännande år, det känner jag på mig. Dessutom är det ju så att jag regisserar mitt liv, så det är ju upp till mig och bara mig att det blir toppen! Jag känner mig helt uppspelt och kan knappt sova, för jag har fullt upp med allt jag ska lära mig för tillfället!

Denna veckan har jag startat egen firma och det känns bra. Är numera en kvinnlig entreprenör och det känns toppen. Har inte riktigt kommit in i hela säljbiten, men det kommer. Jag bokar klasser för fullt nu, jag hoppas på de 2 nästkommande veckorna ska bli fulla med nya möten!

På tisdag ska jag på utbildning i Helsingborg och i mars är det karriärsutbildning i Göteborg, så mycket spännande väntar.

Jag är så glad att så många vänner ställer upp och låter mig öva i deras hem. Fast det är ju en vinn-vinn situation, de får prova underbara produkter, de får sen välja en av dessa GRATIS och jag får deras vänner och vänners vänner som framtida kunder!

Men jag behöver fortfarande fler, så tveka inte jag har 5 klasser kvar att boka!

Utbildningarna i Helsingborg kommer vara varannan tisdag och jag får ta med en gäst åt gången. Så om du är nyfiken på Mary Kay eller om du behöver lite positiv input i ditt liv så är du hjärtligt välkommen att följa med. Meddela mig bara innan, för jag har redan några som står i tur!

Nu snart till dagis och hämta lille Melker!

Ha en fantastisk dag
/Camilla


camilla.hindersson.marykay.se


Inga kommentarer: