fredag, januari 29, 2010

Det nya året vill oss väl!


Det känns så härligt, livet är liksom i harmoni och det är bara att njuta! Barnen mår bra, jag mår toppen och Johan är bara precis så bra som man vill att ens äkta man ska vara.


Astrid hon växer så att det knakar, 10.2 kg på 6 månaderskontrollen är ganska rejält! Jag har vänner vars 3-åringar väger 11 kg, så att!

Melker ska opereras på tisdag, äntligen ska ungen kunna andas och sen sova ordentligt. Fast det ska bli läskigt med operation, de ska ta bort mandlar, polypen och ta hål på trumhinnorna, och jag ska inte vara där med honom. Det är ångest!

Mitt jobb rullar på och det ÄR roligt. Johan har börjat plugga lite på MAH, tror att han ska utmana mig i antal högskolepoäng!

Ska snart lägga upp lite nya bilder på barnen, det har ju varit lite mycket med Mary Kay och mitt nystartade företag. Det är jätteroligt och jag kämpar på, det är ju lite att få ihop med träningar, pappadagar, bebis och familjelivet!

Puss & kram på er och hoppas att jag får se er alla snart igen!

Inga kommentarer: