tisdag, januari 12, 2010

Januari har börjat!

Ja, januari har börjat med förkylning & magsjuka! Jag och Johan var dåliga mer eller mindre i nästan en hel vecka, phu!

Men nu är vi friska igen och barnen klarade sig båda två. Jag & Johan är i behov av lite vuxentid ihop, en god middag och har lovat oss själva att få till detta innan månaden är slut. Farmor & farfar ska få äran att passa barnen, tror att det blir lättare för Astrid om Melker är där när inte jag är närvarande.


Nu har jag dragit igång med lite hudvårdsklasser och oj vad roligt det är. Produkterna är verkligen fantastiska och alla som testar dem blir förälskade, vilket känns jätteroligt.

Den 18-31 januari kommer jag köra en omgång klasser, 10 st. Jag har redan flera inbokade, så om du är intresserad så maila så fort som möjligt. Det jag behöver är dig och max 3 till, ni ska sitta runt ett bord och testa de produkter jag serverar er. Och jag lovar att det är så skönt! Man och eventuella småbarn, som kan pocka på uppmärksamhet, får åka och hälsa på någon så vi får lugn och ro. Det ska vara en mysig stund!

Kolla in min hemsida från företaget på camilla.hindersson.marykay.se
Här kan du även boka din hudvårdsklass!

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: