lördag, augusti 23, 2008

Rapport!

Nu har det gått sådär hopplöst länge sen jag skrev ett inlägg.

Väderrapport: Regnet öser ner, inga lokala skurar här inte, det är höstkänsla i luften i våran by.

Känslorapport: Känner mig övergiven av mannen som drog till Stockholm för att spela fotboll med jobbet. Han packade ner ett flak öl?!? Ha ha, en sann idrottsman!


Måenderapport: Jo då, tackar som frågar. Mår ganska bra faktiskt, ser fram emot att skolan ska börja men saknar redan mitt sommarjobb!

Melkerrapport: Herregud vad en unge har ork att trotsa sin mamma & Johan! Jag fattar verkligen inte hur han orkar trots om ALLT och då är han inte 2 1/2 än... Phu jag bara väntar på att det värsta ska börja! Tur att han är världens goaste mellan varven!

Idag kommer min kusin hit och räddar mig från mörkret i skogarna! Sjukt läskigt att sova själv, så det är tur att hon kommer allas vårans Sofie.


På bilden Sofie!

Puss på er alla

Inga kommentarer: