söndag, augusti 31, 2008

Second hand!

Igår var jag i Malmö och fyndade på Myrorna. Blir man inte glad när man gör riktiga fynd?
Jag blir.

Först var jag runt i alla klädesaffärer i Malmö city och hittade inget som var sådär wow. Hittade en T-tröja, men 250:- för en lite T-tröja nej det passar inte mig! Så vi gick till Myrorna och där hittade jag en T-tröja och en lång grå höstkofta till summan av 150:-! Jag är helnöjd.

Tessan & jag hade en urmysig vuxendag, utan barn. Vi käkade lunch i lugn och ro, vi drack kaffe på trappan vid kanalen och pratade och pratade.

Nu ska jag käka bakad potatis med tonfisk och kycklingröra.
Puss

2 kommentarer:

Sarasnaran sa...

Vilken härlig dag det låter som! =)

Anonym sa...

Hur ska jag nu göra för att gästblogga??????? Jag har mycket smart som måste ner på pränt snart.. Älskar dig och tack för senast!!!!