fredag, september 05, 2008

Jag ska visst gift mig!

Ja, skolan har börjat och denna terminen läser vi juridik. Vi började med att gå igenom äktenskpbalken, vilket resulterade i att jag blev hysterisk. VI ÄR INTE GIFTA!

Så hem till Johan och sa "Vi måste gifta oss" och han svarade "Okej" och då la jag till "Jag menar NU!". Detta var den 2 september och Johan fyller 30 den 3oktober, vilken bra kombination tyckte jag. Så nu är det bokat, bröllop den 4oktober, alltså det är MINDRE än en månad idag!

Så igår började vi ringa runt, för det finns inte tid för skriftlig inbjudan! Idag var jag och köpte en klänning och kollade alliansring. Sofie, min kusin, har lovet att fixa tårtan. Ja, nu går det undan!

Ha ha, våra släktingar blir helt trötta på oss.

Men nu ska det i alla fall bli bröllop!
Puss

1 kommentar:

Sarasnaran sa...

Tjohooo!
Bollen är i rullning! Tjosan vad kul!
*är inte alls avis, nääääädå*

Erbjudandet står kvar.
Hör av dig om jag kan göra något för dig!