torsdag, november 06, 2008

Jag har slutat röka!

Nu var det dags att bli en ansvarsfull vuxen, igen! Jag har slutat röka! Och det var verkligen dags. Jag kom till en punkt där jag insåg att jag endast var slav under ett missbruk som inte gav mig någonting. På kvällarna var jag hostig, så klart kallade jag det förkylningshosta, luktade skit och fick panik om jag inte hade cigaretter till morgonen därpå.Den värsta cigaretten att avstå för mig är helt klart morgon cigaretten. Sitta tidigt, tidigt på morgonen med en kopp kaffe titta ut på en sovande omgivning och få njuta av en lugnande cigarett. Den är godast och det är den jag kommer sakna, men jag kommer att vinna så mycket mer. Så nu är mitt återfall, som varade i över ett år, över!


I morgon har jag en bra dag att se fram emot. Jag ska träffa en av mina närmsta vänner i morgon, som jag inte sett på över ett år. Vi ska prata ikapp och bäla i oss mängder av kaffe, ska verkligen bli trevligt!

På kvällen får jag träna något och sen ska jag och Johan, min älskade man, äta en god romantisk middag och där efter älska hela natten!

God natt, puss & kram




Inga kommentarer: