lördag, november 08, 2008

Nu ligger Sven-Ingvars risigt till!

Foto från svt.se

I alla tider har jag haft en favorit, alla kategorier och alla tider och detta har varit Sven-Ingvars. Dessa har legat som ohotade ettor på min lista och aldrig hade behövt känna sig hotade om sin första plats.

MEN nu har det hänt, en ny favorit har intagit mitt hjärta. De kom till mig en lördags kväll och på bara två veckor har jag förälskat mig i detta underbara band; Larz Kristerz!

Att dansband är underbart och aldrig kan bli fel, det vet ju alla och att SVTs Dansbands kampen skulle bli en hit var självklart. Och 3 veckor har de lyckats gå vidare och troligt är ju att de kommer plocka hem hela tävlingen.

Man kan inte bli annat än lycklig av dansband.

All lycka till Larz Kristerz, jag ÄLSKAR er! Mina nya favoriter.

Inga kommentarer: