fredag, november 21, 2008

Snart ser jag ut så här...


Ja nu var det sådär länge sen igen, men jag har haft lite att stå i. Det är super mycket i skolan just nu, tenta om 6 dagar och inlämning av en uppgift på tisdag som bara är halvfärdig, phu...

Dessutom är jag trött, utmattad, helt slut! Och illamående och svullen om magen... Ja, jag är GRAVID!

Äntligen är jag gravid igen efter mitt x, utomkveds, i somras! Oh, som jag har längtat. Och jag känner mig bara så grymt gravid, plussade 5 dagar innan BIM! Ja, nu är det "bara" att hålla tummarna för att lillskrutt stannar kvar i sin mammas mage.

Lille Melker tycker det ska bli kul med en bebis, fast han undrar ju när den ska komma ut, då han inte riktigt fattade att det inte blev något av den i somras utan tror att det är samma bebis som bara är kvar i magen. Och när den ut kommer, från naveln enligt Melker, så ska han passa den när vi åker bil! Så söt.

Jag känner på mig att det är en flicka denna gången eller så hoppas jag bara!

2 kommentarer:

Sarasnaran sa...

Iiiiiiiiih!
Jag är så glad för er skull!!

Anonym sa...

Åh vad roligt!!! Grattis grattis grattis!
Ta hand om er och hoppas vi ses snart!
Kram kram kram
Sara & Albin