torsdag, september 24, 2009

Tradera - mitt missbruk!

Tradera, underbara tradera! Älskar man att fynda så måste man älska tradera. Jag har handlat så mycket på tradera, till barnen speciellt men även till mig själv.

Idag var jag på MVC för efterkontroll och det gick bra, jag är ok! Skönt, ska dit igen i november och ta ett cellprov och fast det är rutin och alla gör det så är det alltid lite nervöst innan man får beskedet. Jag är ju livrädd för cancer eller för allting egentligen, speciellt sen jag fått barn så inser man att man inte är odödlig och det är lite läskigt.

I helgen som gick var det bröllop! Mina föräldrar hade bestämt sig för att gifta sig igen, till min stora lycka. Vigseln var liten och intim och vädret var så vackert. Maten var kanon och bruden var vacker - ja det var precis som det ska vara på ett bröllop!

På lördag är det dags igen, bröllop! Och dop. Det ska bli trevlig och lite sentimentalt!

Söndaen efter det har jag och Johan 1 årig bröllopsdag! Va? 1år, shit vad fort det gick! Och på ett års dagen ska vi dessutom döpa vår dotter! Vår dotter! Vår lilla, eller lilla och lilla, Astrid Caroline. Hon är så fin och så perfekt, så klart, hon är så lik sin storebror!

Ja, det är lite som händer nu framöver och det är så roligt, men oj oj oj vad tiden springer iväg. Lillan blir 2 månader nu den 28 september.

Nu; middag!
Ska lägga in lite bilder ikväll.

Puss & kram från oss

1 kommentar:

Emma sa...

lilla tjejen blir snabbt stor... vad roligt med dina föräldrar! varje gång vi kör förbi deras hus så säger antingen måns eller melker: där inne bor millas mamma... så de så :) tror de vill hälsa på igen och köra bil, titta på poolen... ja, du vet =) hihi... kram, kram. kraxkråkan ska gå och sova nu...