onsdag, september 09, 2009

ViktVäktarna

Ja, den dagen skulle ju också komme det visste jag. Dagen då man inte kan vänta längre och nu var det verkligen dag, det vara bara att göra det; Skriva in sig på ViktVäktarna!

Den dagen var lika väntad som förlossningen, man vet att den måste komma och man kan inte skjuta upp det. Någon gång måste jag ta mig ur denna tjocka variant av mig själv, nu är denna någon gång!

Den 24 augusti skrev jag in på mig "Sekten" här i Höör på en vikt som inte var speciellt smickrande! Fast det var mindre än de 0.1 ton jag vägde på förlossningen!

Den 31/8 hade jag minus 1.4
Den 7/9 hade jag minus 1.6 och jag fick min först -3kg stjärna!

Så nu kör vi på, motivationen är inte riktigt på topp just nu men den är tillräcklig för att vågen ska visa minus. Lite peppad blir jag av att jag ska på bröllop den 26/9 och har en klänning som jag gärna hade velat mer än bara komma i, vill ju gärna inte se gravid ut!
Sen är det ju även dags för barndop den 4/10, på vår 1-åriga bröllopsdag, för Astrid och då vill jag ju gärna inte se ut så här.

Helst vill jag gå i mål runt jul eller i början av 2010 och dit är det ca 12-15 kilo.
Så heja mig, nu ska kilona bort.


Inga kommentarer: