söndag, september 14, 2008

Bröllopsmeny?

Funderar fram och tillbaka på detta med maten på bröllopet, det är ju inget traditionellt bröllop vilket gör att vi inte vill ha traditionell bröllopsmeny.

När vi från början planerat bröllop, innan vi kom på denna akuta variant, var vi inne på att ha festen i en lada med helgrillad gris. Så den traditionella grejen har aldrig funnits i åtanke hos oss med just 3 rätters och vita dukar och så vidare...

Nu funderar vi på att ta tanken på att ha grillmeny till vårt akutbröllop, det kan bli alldeles lysande! Det kan bli maten som avgör om bröllopet blir en lagom trevlig tillställning eller en kväll att verkligen minnas, om vi har något så annorlunda som en som står och grillar hela buffén!
Tack sarasnara för länken!

Jag känner mig helt pirrig i magen när jag tänker på bröllopet. Jag är helt nerkärad i min blivande man, som alltid, men nu känner jag mig som en 14-åring som hoppas att han ska komma och hämta mig på sin moppe.

Nu ska jag försöka bli bröllopssnygg och dra ut min blivande man på en joggingrunda!

Puss & kram

1 kommentar:

Sarasnaran sa...

Tjoho!
Det är ju jättekul att du gillade mitt förslag! =)
Kramar!