måndag, oktober 19, 2009

Lilla Astrid!

Så var det dags igen! Barnsjukhuset i Lund. Fast denna gången är det de som vill att vi kommer, lilla Astrids urinvägar ska undersökas. Jag ser verkligen inte fram emot den undersökningen, har fått berättat de mest horribla historier om denna undersökning. Passar på att tacka alla som har bidragit med detta!

Jag kunde inte somna igår kväll och har sovit så oroligt hela natten. Johan har sovit som ett barn, vilket jag skulle kunna slå ihjäl honom för. Nu sover han och prinsen gott tillsammans i vår säng, ja lilla Astrid sover också fast i sjalen ovetande om vad som väntar henne.

Ja, gör det för ont på henne så tar jag henne och går. Jag tänker inte låta någon vara dum mot min unge! Nu har jag ju fäst mig vid henne ;-)

Nej, dags att packa bilen nu!

Ha en bajsdag!

Inga kommentarer: