onsdag, mars 11, 2009

Lillskruttan!

Så här ser liten ut just nu!

Foto: Lennart Nilsson


Nu händer det grejor i magen kan ni tro. Oj, oj, oj vad hon bökar runt där inne! Innan har jag bara känt händerna långt, långt nere och endast en dag förra vecka sparkade hon så att det kändes på utsidan.

Igår bjöd hon på en riktig gymnastikuppvisning och Johan lyckades känna en liten buff. Och detta är tydligen ett mönster hon tänker fortsätta med, för hela förmiddagen levde hon loppan där inne.

Fattar inte hur jag ska kunna koncentrera mig på att plugga nu, jag vill ju bara sitta med händerna på magen och förundras och njuta av det lilla livet.

Melker han sov utan napp idag på dagis, jag är så stolt över honom. Jag hade missat att ta med en ny napp idag efter att vi fick ta hem nappen igår när han trillat och Melker bara löser situationen. Han var själv också mäkta stolt och ringde upp Johan för att berätta hur stor och duktig han är.

Puss och god natt.

Inga kommentarer: