torsdag, mars 26, 2009

Morgon med Melker

Idag vaknade han ovanligt tidigt, 07.49 satt han upp i sängen. Jag gick in till honom och han säger:
- Var är Johan?
Jag: - Han har cyklat till tåget och är snart på jobb.
Melker: - Jag hann inte säga hej då till honom.
Jag: - Nej, du sov ju. Men Johan sa hej då till dig.
Melker: - Jag fick inte ge honom en kram.

Varje morgon har vi denna dialog. Varje morgon börjar med "Var är Johan".

Idag ska det städas lite och sen i eftermiddag blir det öppna förskolan med Maria, Hanna & Anton.

Vi hade saltenta igår 08.00-12.00, jag var klar 09.30! Jag tror att det kan ha gått vägen, resultatet kommer om 3 veckor. Så håll tummarna!
Nu är vi lediga till måndag, då ska jag och Melker på möte i skolan och den nya kursen börjar på tisdag. Ska bli skönt att vara ledig, inte ha något att plugga, borde eller måste!

Nu frukost!

Inga kommentarer: