onsdag, juli 16, 2008

En ny fis i magen

Jag är gravid igen! Har en liten Melker, årgång 2006, och väntar nu på att en vindruva i magen ska bli en ny bebis. Minifisen väntas till mars 2009, om nu allt går som det ska.

Med Melker mådde jag illa från det att jag kissat på stickan och fram till månad 4 ungefär, det var sjukt jobbigt. Jag låg i en resesäng i storarummet hela dagarna och mådde skit. Nu är det över en vecka sen kissandet och fortfarande inget illamående, så nu längtar jag efter det. Gravida kvinnor är HELT galna! Den här gången är jag bara otrevlig. När jag väl börjar må illa blir det jobbigt för mig, men min omgivnings tillvaro kommer att bli mindre otrevlig för när jag mår illa orkar jag inte vara otrevlig.

Det sägs ju att ju sämre mamman mår ju bättre mår ungen i magen, så därför vill jag må skit!

Har ni kollat in Gynnings blogg än? Här kommer en länk till den för dig som inte hittat den http://gynning.blogspot.com/


Puss

Inga kommentarer: