torsdag, juli 17, 2008

Nu ska jag vara helt ärlig, trots att jag är pinsam.

TV, jag älskar att titta på TV. Vissa program är bra och jag kan stå för att jag tittar på dem, så som dokumentärer om PK-ämnen och uppdrag granskning osv.

Pinsamt listan: (10-jag skäms och berättar inte för ngn, 1-helt ok, kanske lite stolt)
*Uppdrag granskning 1-2, beror ju på vem man vill impa på!
*Kalla fakta 3-4, gillar inte TV4 så mycket, lite väl blåa.

*Unga mödrar 4-7, jag kommer undan med det eftersom jag är mamma själv.
*Morden i Midsomer 3-6, älskar deckare TV som bokform.
*CSI 7, pinsamt mest fat att jag föredrar CSI Vegas och därefter NY och ja ni fattar, jag kan lista dem i någon slags ordning och då är det pinsamt oavsett programserie!

*Hej, hej sommar & Blue water high 10, solklar! Det är bara så bra, jag kollar på det trots att Melker inte är hemma. Inte för att han tycker BWH är bra eller fattar något av det, men det är ju ett barnprogram och han är ett barn=bra ursäkt.

Blue water high säsong 2!


Bara att göra en lista känns lite pinsamt det med...

Inga kommentarer: